10. 10. 2010

Navigace Dynavix a video

Na Vánoce jsem rodičům koupil navigaci DYNAVIX DELTA II GPS, 4,3" display Holiday (Dynavix 9) přibližně za 2.000Kč, která má zajímavé funkce přehrávání videa a MP3 a FM vysílače pro autorádio.

Na Internetu jsem našel zajímavé video a napadlo mě vzít si offline na cestu s sebou. Navigace se připojí přes USB kabel a to je vše. Bohužel nelze jednoduše přetáhnout video do složky "Tento počítač\Mobilní zařízení\SDMMC", které reprezentuje paměťovou kartu v navigaci a spíše jsem si připadal jako počítačový pirát a krimiálník. Po přezkoušení různých možností jsem nakonec zůstal u AnyVideoConverter, který umožňuje konvertovat do formátu MPEG4 pro mobilní zařízení a stahování z YouTube.

Dávám k dobru ukázku nastavení:

Žádné komentáře:

Okomentovat

K vkládání komentáře se můžete přihlásit bez registrace pomocí OpenID na Seznam.cz