26. 2. 2009

Propojení Seznam.cz s Google OpenID

Jelikož mě nebaví stále vymýšlet hesla do různých stránek, natož pak je stále zadávat, propadl jsem kouzlu OpenID a to přesně od doby, kdy je implementoval Seznam.

Po několika pokusech na sf.net, blogspot.com a podobně se mi chtělo si u účet Google a Seznamu provázat, abych mohl využívat lepší ze služeb toho či onoho. Jenže jsem tvrdě narazil. OpenID jsem pochopil hned a byl jsem ho schopen ihned používat, narozdíl od google. Jeho tvar "https://www.google.com/accounts/o8/id" jsem našel až v příspěvku diskuze.

S nadšením jsem tedy na stránce ucet.seznam.cz v odkazu Správa OpenID zadal přiřadit další OpenID ve tvaru www.google.com/accounts/o8/id dle příkladu (viz obrázek), ale došlo k chybě.

Zkusil jsem tedy https://www.google.com/accounts/o8/id ale opět hláška Chyba 500 - Interní chyba systému.

Po malé procházce jsem přišel ovšem na jiný způsob, který zafungoval:
Na titulní stránce kliknu na "Přihlásit se"

A pak v "Přihlásit se pomocí:" vyberu OpenID a klinu na Přihlásit

Dále se ukáže OpenID bylo úspěšně ověřeno a pak už mohu účet google spojit s účtem na seznamu v poli "Pokud chcete Vaše OpenID přiřadit ke stávajícímu Seznam účtu, přihlašte se zde".

Žádné komentáře:

Okomentovat

K vkládání komentáře se můžete přihlásit bez registrace pomocí OpenID na Seznam.cz