15. 7. 2009

Seznamte se s robotem

Když mi přišel roboticky přeložený email "Drahoušek Zákazník" od rádoby "české spořitelny", ve kterém směřovaly odkazy na podvodné stránky, tak jsem se tomu ještě pořád smál. Bylo to něco takového:

Drahoušek Zákazník,

Tato is tvuj funkcionár oznámení dle Ceská Sporitelna aby clen urcitý služba dát pozor pod vule být deactivated a odstranit kdyby nedošlo k obnovit se bezprostrední.

Predešlý oznámení mít been poslaný až k clen urcitý Žaloba Dotyk pridelil až k tato úcet.

Ackoliv clen urcitý Bezprostrední Dotyk , tebe musit obnovit se clen urcitý služba dát pozor pod ci ono vule být deactivated a odstranit.

Obnovit se Ted tvuj SERVIS 24 Internetbanking.

SERVIZ: SERVIS 24 Internetbanking
SKONANI: Leden, 11 2008

Být zavázán tebe do using SERVIS 24 Internetbanking. My ocenit tvuj obchod a clen urcitý príležitost až k sloužit tebe.

Ceská Sporitelna Služba úcastníkum

******************************
DULEŽITÝ Služba úcastníkum HLÁŠENÍ
******************************

Být príjemný cinit ne namítat až k tato poselstvi. Do jakýkoliv bádat , dotyk Služba úcastníkum

© Ceská Sporitelna.

Všechna práva vyhrazena.


Na roboticky přeloženým textem v emailu jsem si celkem nelámal hlavu, jelikož jsem chápal alespoň smysl vylákat podobným emailem přístupové údaje.

Dostal jsem však za úkol známemu zřídit email a inzerát na seznamce. Nesměle jsem tam tedy něco o něm napsal a vystavil.

Ahojte,hledám holku,která hledá taky lásku na celý život jako já.Která se někdy ráda projede na kole,v zimě vyrazí do hor si zalyžovat.Nebo si někdy zajde na kafe nebo třeba i do kina.Jestli tady jsi,tak se ozvi a můžeme něco podniknout.Nejlépe okolí Mohelnice,Zábřeha,Litovle,Uničova.Budu se těšit.Jirka


Odpověď na sebe nenechala dlouho čekat, její znění ho ale trochu překvapilo:

Nazdar,

Mé jméno je Binta.I Hledám Vážná vztah lásky.
Jsem velmi tvrdý working.I rád hraje tenis a dlouhý výlet, čtení lásce romány, stejně jako plavání.

I do pití, ale occassioally, ale nekouří na all.I rád děti, ale nemá tak jsem stále čekala na jediném pan Právo.

Prosím, řekněte mi víc o sobě, pokud jste vážně mě.
Políbit.
binta
to je můj email (binta.ahmed20@yahoo.com)


Má internet vlastně nějaké hranice? Jak definovat to "okolí" z inzerátu? Naučí se roboti sami se sebou seznamovat? Neměla by se jim založit pomalu samostatná sekce? Už to vidím.. On hledá ji, Ona hledá jeho a Robot hledá robota. Zahltí sami roboti své antispamové filtry svým vlastním spamem?

P.S. Zkusíme na inzerát odpovědět :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

K vkládání komentáře se můžete přihlásit bez registrace pomocí OpenID na Seznam.cz