27. 1. 2011

Zapomenuté heslo Windows 7

Nedávno jsem řešil problém se zapomenutým heslem v XP, ale tentokrát bylo zjištění hesla bezpředmětné a dalo se resetovat. Operačním systémem ale byly tentokrát Windows 7.

Původní metoda nešla nejspíše proto, že heslo bylo delší, nebo nějak poškozené. Jelikož nešel disk jednoduše vyndat, už jsme byly rozhodnuti že data zazálohujeme po síti pomocí Linux Live CD a notebook budeme muset z Recovery disků přeinstalovat. To se naštěstí nestalo a ve dvanácté hodině jsem našel nenápadně vypadající web Offline NT Password & Registry Editor, Bootdisk / CD. Pomocí tohoto 4MB ISO obrazu, který stačilo vypálit na RW jsem nastartoval linux a textovém rozhraní jsem heslo nastavil na prázdné a účtu pro jistotu nastavil že je povolen.

Majitel snahu ocenil a já byl taky spokojen, že jsem si ušetřil práci s následnou opětovnou instalací programů.

Viz také Jak se dostat do Windows, když neznáte heslo nebo nejste administrátor.

4 komentáře:

  1. Dobrý den mohl bych se zeptat jak se to nastaví ? Nabootoval se mi linux ,ale nevím co dál..děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. manuál k programu je na jeho webu, nebo to svěřte odborníkovi

    OdpovědětVymazat
  3. Honza: zavedení operačního systému. Kdo se ptá, málo googlí ...

    OdpovědětVymazat

K vkládání komentáře se můžete přihlásit bez registrace pomocí OpenID na Seznam.cz